Blev riktigt glad över att höra att du gilla min blogg!

"Jag älskar din blogg! :) men kan du inte göra lite mer videos (videobloggar,tour i huset,i området) ja du fattar vad jag menar :) det skulle vara så himla kul att se! :)
Ha det bra i usa! längtar tills jag får åka!(nästa år) :D
kram
"

Vad glad jag blir över att du gillar min blogg. Jag tror tyävrr inte jag kommer göra några videobloggar. Jag hatar egentligen att vara med på kort, eller det börjar bli lättare. Jag älskar att ha kort som minnen, men jag kan typ inte ta kort på mig själv och tror inte jag skulle kunna filma mig själv. Dock ska jag ta kort på huset snart, det lovar jag. Och så snabbt mitt rum är färdig kommer det bilder på det med :)

Du gör helt rätt i att åka. Visst jag ha bara varit borta i tre veckor men jag är faktiskt redan stolt över mig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0