Familjen Sumler

Jag orkar inte skriva massa så jag låter bilderna tala.


Detta är min underbara familj, Kayleigh är 8 och Collin är 10.

Här är min värd mor/far föräldrar. Dem var jätteroliga och snälla.


Dem gav mig var sitt kort och presentkort på två affärer. Så det var jättesnällt av dem.

Sen gav Mike mig en baseball. Han var på en semester och kollade på Baseball så jag fick en boll med typ bilder.
Tyckte det var jättegulligt. Och igår innan familjen kom stod vi och kastade några bollar till oss. Eller inte med den bollen utan en riktigt så jag skulle veta lite hur de kändes inför idag.


Och igår kväll gav jag familjen ett litet brev och en liten present, eller jag la det i deras rum.
Jag har lite små saker från sverige som jag inte gett än, tyckte det var bra för då kan jag ge de lite då och då och visa hur tacksam jag är. Plus att jag ibland kan ge de till andra människor om jag vill det.
Jag är verkligen tacksam över denna familjen, det är bara inte de lättaste att säga rakt ut. Men jag tror dem vet och ser hur bra jag mår, men jag tror det är bra att visa det på andra sätt då och då.


Sen nu ikväll har vi varit och spelat bowling hela familjen. Det var jättekul och nu sitter jag och föräldrarna och pratar! Gillar verkligen att vi har klickat så bra. :)






Kommentarer
Postat av: alle

Det verkar som du har super kul och din familj verkar helt underbara, ha de fint !

2011-08-09 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0