Frida Johansson

Gårdagen med Frida var helt awesome.
Här är lite bilder som beskriver vår kväll.


Vi åt på Chipotle, det är så himla gott där. Alla andra som är i usa, ser ni de stället TESTA DET!



Vi köpte Kitkat och Swedish fish, sen hade jag lite Marabou och Kexchoklad, UNDERBART!

Kan säga att vi var väldigt glada över det, dock åt jag tills jag mådde illa, eller jag slutade inte ens då, men samtidigt var det sjukt gott!

<3

På kvällen var vi "barnvakter", eller jag kan inte kalla de det för barnen skötte sig själva och var så duktiga. Men vi var iaf ensamma hemma och hade det väldigt bra!

Vi spelade även ett spel med Kayleigh, hon är så söt.

Koda vår lilla hund här, riktigt gosig även att jag inte brukar gosa med honom så mycket.
Försöker tvätta händerna efter jag rört honom, så det blir att jag inte gosar jättemycket med honom,
men han är söt och hur gå som helst.

Sen på kvällen vid 11 tiden kom mina föräldrar hem, då satt vi i soffan och prata. Jag och Frida visade massa svenska låtar, vi satt och kolla på IKEAs hemsida och försökte förklara smaker för dem och ja vi hade det bara väldigt bra.

Sen låg jag och Frida uppe till över tre så nu är jag ganska trött. Gick upp vid halv 8 och har haft full rulle hela dagen.
Min dag har varit helt amazing, dagen bara blir bättre och bättre.

När vi kom hem från sjön så fanns det paket till oss här.
Mikes mormor hittade pärlsocker på någon hemsida dagen efter att dem hade testat chokladbollarna.
Så hon beställde ett paket och skickade det till oss och det var exakt de vi har hemma i Sverige, helt awesome.
De första Mike säger är att jag måste göra chokladbollar snart igen. Jag har hela tiden sagt hur goda dem är med pärlsocker så alla vill gärna testa det, dock älskar dem redan chokladbollarna men det är ändå inte samma sak utan pärlsockret. Ska bli kul att äntligen få visa dem hur det verkligen ska vara! :d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0