Goda nyheter

När mitt efterlängtade körkort kommer hit till usa så får jag inte bara ett utan två!
Jag kan ta mitt svenska körkort och några papper till ett ställe och göra så jag får ett amerikanskt körkort!
Har inte berämt oss om jag ska köra här eller inte, vi ska kolla upp vad försäkringen kostar, men i vilket fall så hade jag tänkt göra proven så jag skulle få ett amerikanskt körkort. Sjukt gött att jag inte behöver plugga inför något prov utan bara kan fixa det med lite pappers arbete!
Längtar något enormt tills jag kan hämta ut mitt körkort, tycker inte att de borde ta så lång tid.
Men ja, snart får jag förhoppningsvis ett brev så jag kan hämta ut det!

ps, har pluggat historia i 1 och en halv timme men fattar ändå inget, haha.
Känns som provet imon kommer gå väldigt bra, hehe.

När jag ser denna bilden blir jag glad, det är verkligen så skönt att jag inte behöver ta körkort när jag kommer hem utan att jag redan har det fixat, Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0