Lördag

Så, nu sitter jag här i soffan med min kära familj.
Jag har haft en helt underbar helg, fredagen med frida var otroligt rolig och hela dagen idag har varit fantastiskt.

Det började med att vi åkta till en sjö med några vänner till familjen.
Ute på sjön fick jag testa på vattenskidor och jag KLARA det.
Det var extremt jobbigt men jag stod upp och åkte, och de bästa är att jag har det på film.
Senare stannade vi och åt där ute och badade, sen så var det dags för TUBING.
Både tubing och vattenskidor var så roligt, men shit sicken träningsvärk jag fick.
Just nu går jag på värktabletter och ska strax ta en nya så jag kan sova gott idag.

Sen efter sjön så åkta jag och min värdpappa och hämtade min säng.
Jag är kär kan jag lova! ingen färväntade sig att sängen skulle vara så stor, eller inte jag iaf. Och den är jättehög.
Har inte sovit i den än, men låg lite i den innan och det var helt underbar.
Bilder på mitt rum kan jag försöka lägga in imorgon.

Efter det så åt vi grillade hamburgare och lite annat gott.
Sen senare stack vi iväg och åt glass typ, jättegott!

Och nu sitter vi här i soffan och ser på tv, håller på med datorn och pratar.
Jag visade mina filmer på min hund där hemma, har inte vågat göra det innan för jag blir så ledsen när jag tänker på henne.
Men filmerna gjorde mig glad, för alla småfilmer på henne är när hon är som lycklgast. Och att se mitt hjärta vara så lycklig, ja jag kunde inte låta bli att le fast tårarna rann.

En helt awesome dag verkligen, eller hela helgen har vart så hilma bra.
Imorgon ska vi till kyrkan och sen ut och äta.
Det ska kanske inte bli kul att gå till kyrkan, men ändå inte tråkigt.
Ser nästan fram emot det, fräsmt för de gör min familj glada.

Sen ska jag njuta sista dagarna innan skolan, hoppas verkligen det blir bra i skolan också.
Allt är så underbart nu men jag är så orolig över skolan, tror det kommer vara väldigt jobbigt i början men hoppas verkligen de blir bättre efter några veckor.

Ha det bra!
Här är lite bilder från idag.




Mike, min värdpappa.



Eftersom jag bara har filmer när jag gör det, så får detta vara den bästa bilden.




Än en gång vill jag bara säga att jag är otroligt glad över att jag fick testa vattenskidor och tubing.
Visst gör det otroligt ont nu, hela överkroppen är öm, ellet öm beskriver inte ens smärtan 1/10. Har nog aldrig känt sån smärta av träningsvärk förr.. Dock gör värktabletterna ett utmärkt jobb.
Dock var det så värt det! Det var så himla roligt så skulle inte vilja få de ogjort för smärtans skull (även att jag bad om att få dö när det var som värst innan, hahah)

puss på er

Kommentarer
Postat av: aemm

Det ser sjukt kul ut! Grymt att du klarade det! :)

2011-08-14 @ 09:51:26
Postat av: Jennifer & Nathalie

Hej Frida!

Vi är två tjejer som ska åka som utbytesstudenter nästa år och vi tycker att din blogg är jätte bra och rolig att läsa!:)

Vi har lite frågor som vi hoppas att du kan svara på?



1. På EF camp hur mycket fickpengar behöver man ha med sig då? Behövde man betala mycket extra?



2. Hur packade du allt du skulle ha med dig?



3. Hur gjorde du tillslut med din Iphone?



Hoppas du kan svara på våra frågor :)

Kram från Jennifer & Nathalie

2011-08-14 @ 13:32:55
Postat av: Raj

Det låter så underbart Frida! Detta MÅSTE jag testa!

puss

2011-08-14 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0