Måndag

Jag kan inte fatta att jag bara har varit hos familjen Baker i bara två dagar. Känns som jag vart här jättelänge, men det ser jag som något bra!

Nu strax ska jag och Grant gå till poolen och bada, sen ska vi tjejer shoppa lite (kommer nog bli dyrt för mig då jag typ behöver allt). Sen ikväll ska jag antgligen testa att sova hos den andra familjen.

Har nte haft tid att säga så mycket om den andra familjen, men det är iaf Bakers grannar. Det är mamma, pappa och två barn och en hund. Så ikväll ska jag vara över där och se hur det går med familjen och hunden.
Om det går bra s ska jag antagligen flytta dit, och något som jag är så himla glad över är. Om jag typ börjar känna allergi efter en månad eller så, så får jag flytta tillbaka till familjen Baker och stanna här.
Hade lätt velat stanna här redan nu, men den andra familjen verkar också jättetrevliga och dem har fixat massa för mig. Så ska först testa där. För jag bor ju ändå grannar med Baker så kommer kunna ha bra kontakt med dem hela tiden.
Men vad jag är glad över är att jag inte kommer behöva flygga igen om de inte fungerar. Fungerar det inte med den andra famijen så är Baker min familj, så det är awesome!

Nu måste jag skynda mig, skriver när jag får tid.

Ps, igår skypeade jag med mamma och pappa. Det gick jättebra ända fram tills pappa visade Athea. Då böjrade jag gråta.. Jag känner mig så hemsk, kan inte tänka på henne. Jag låter mig inte tänka på henne för då gråter jag.
Som nu t.ex, nu måste jag sluta tänka på henne för snart kommer tårarna.
Men de är bara för jag saknar och älskar henne så..


JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0