Onsdag

Har egentligen inget roligt att skriva om men jag känner att jag borde skriva något.
Om ni vill att jag ska skriva om något särskilt får ni säga det, men just nu är dagarna ganska lika.
Dock hade vi "sovmorgon" idag. haha vi började kvart över 8, hade de vart i Sverige hade alla hatat det för det hade vart som en vanlig morgon.
Men i morse var jag så glad över min lilla sovmorgon. Jag kunde sova 50 minuter extra och det gjorde stor skillnad.
Skolan börjar ju i vanliga fall 07.35.
Så jag tror min favoritdag kommer vara onsdagar, sovmorgon och efter det är det bara två dagar kvar i skolan.
Och just nu är känns det riktigt skönt att det är helg om två dagar.

Jag hade några saker att berätta om skolan som skiljer sig från den svenska skolan, men jag kommer inte ihåg dem just nu. Dock kan jag säga att jag tror jag kommer uppskatta den svenska skolan så mycket mer när jag kommer hem, särskilt lunchen.

Sen en sak som jag verkligen har lagt märke till här är att alla är i ett förhållande, verkligen alla.
Nej men yup 80 % eller något.
Och just nu kommer jag inte ens på vad jag tycker om killarna här.
Kan dock säga att vi har en såå söt kille i mitt cross country lag. Självklart har ju han tjej som alla andra här men ändå. Han är söt iaf, dock extremt smal. Alla killar i laget är extremt smala, asså för smala. Men antar att det är för dem springer så sjukt, men ja jag känner mig stor jämte dem. haha.
Nu när vi ändå pratar om att jag känner mig stor, nu ska jag ta något att äta.
Åt som en häst innan idag, men sprang 7 km i typ 35 grader. Så ja, det var väldigt varmt kan jag lova och man svettas som en gris.
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill med ha 35 grader! kan du inte skänka typ 10 grader hit? :) Puss

2011-08-25 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0