Söndag

Har haft en väldigt go söndag.
Har nästan bara varit hemma och tagit det lungt, jätteskönt.

I morse var vi och kolla när Mike sprang ett lopp och efter det gick jag och la mig igen.
Sen har jag bara legat i min säng hela dagen typ, skypeat lite med mormor och morfar, fixat lite små saker och ja tagit det väldigt lugnt.

Nu ska jag strax gå och lägga mig då jag är väldigt trött.
Innan idag såg jag inte alls fram emot imon, för är otagg på skolan.
Men nu ser jag nästan fram emot det, skönt att få det gjort. Eller det ska bli så skönt när jag är färdig med onsdagen.
Tre test är borta, bara två dagar kvar till helg och helgen tror jag kommer bli väldigt bra.
Det var nog allt från mig, eller nej.
Det var väldigt skönt att slippa kyrkan idag, hahaa. Men det tyckte även mina värdföräldrar, det äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0