Söndag!

Idag har varit en väldigt bra dag.
Jag fixade ett simkort idag så nu har jag free texting och det är det viktigaste här haha.
Har inte hittat någon mobil än men vet inte om jag vill slösa pengar på det just nu. Jag har ju två, min gamla som jag har mitt nya nummer i och min iphone med det svenska.
Men hur som helst är det skönt att ha ett nummer nu som jag kan ge ut till folk.

Sen har jag träffat hela släkten ikväll och det gick jättebra. Jag hade jättetrevligt och allt flöt på hur bra som helst.
Har lite bilder som jag kan visa imorgon om jag orkar.

Har säkert sagt detta tusen gånger men detta är mitt schema för imorgon.
4,30 - gå upp och äta något.
sen lägga mig en stund till.
6.00 - startat softball träningen
8.00 -(tidigast) är den över.
sen ska jag hem och sova igen.
15,30 - volleyboll
17.30 - är volleybollen över
18.00 - softball igen.
20,00 - är jag tidigast färdig.

(känner jag att softball verkligen inte är något för mig kommer jag inte gå till den sista träningen. men känner just nu iaf att jag vill ge det en chans.)

Så kan tänka att jag åker hem, äter duchar och sen sover dirket. hahah
Mellan första softballen och volleybollen har jag nog tid att lägga in bilder från idag.

nu måste jag sova! håll tummarna för mig imon. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till på träningarna det kommer säkert gå jätte bra! Puss

2011-08-08 @ 08:39:36
Postat av: systers

Ta det lugnt på träningen, det är inte mellan liv och död =) Va kul att träffa släkten. Bilder tack! Lycka till!

Puss

2011-08-08 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0