Svenskt godis

Jag tänkte bara visa lite godis som ni gärna får skicka till mig! :d


omg, kexchoklad<3 Vet inte när jag senast åt det, men idag ska jag iaf äta det, jag verkligen längtar! Har lite choklad kvar och eftersom Frida kommer tycker jag de passar jättebra att äta de idag!



Marabou!!


Lösgodis, de är nog de jag saknar mest!



Faktiskt har jag ganska mycket godis kvar, eller inte mycket men mer än vad jag har trodde.
Men om jag känner mig rätt lär jag behöva det när skolan börjar, men något som är helt slut är lösgodiset. Och just nu är det nog de jag saknar mest.
Eller än så länge har jag nästan inte hunnit sakna det för de finns mycket gott här som man får prova på.
Men det är inte godis typ, det är mer kakor och glass.
Men ja, ni får gärna skicka godis eller bara ett brev till mig!
De roliga med godis är att jag kan låta folk smaka och ja, alla har hittills tycker de är jättekul.
Eller en svensk tidning eller vad som, att bara få något skulle betyda mycket. Vad det är, är inte de viktiga.
Utan att få en lite hälsning från er, de skulle värma så.
Men ett liiitet liitet brev skulle betyda mycket för mig, så skicka gärna något!


Ha det bra.
Om bara en halv timma eller något kommer Frida hit och det ska bli såå kul!
Puss :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0