The mall

Glömde berätta om vad som hände idag. Nu i helg är det typ skattefritt på kläder och skolsaker. Så när vi kom till gallerian eller vad man ska kalla det så var det fullt med folk. Och i första affären vi går in i ser jag Marta från campet. Jag har aldrig riktigt pratat med Marta, men hon gick i min klass så det var kul att se henne. Prata lite lätt med henne bara.

Efter det säger jag till min värdmamma att det hade varit kul om jag såg Robert eller Frida här också. Och gissa vad, i nästa affär ser vi Robert. Det var jättekul att se honom, men visste inte riktigt vad jag skulle säga när hans värdbror stod där jämte. Men det var iaf kul att se och prata lite med honom.
Tror min värdmamma tyckte det var kul att se honom, har pratat om honom och frida och jag vet att hon och Mike verkligen vill träffa dem.

Sedan åt jag och min mamma på er restaurang som var jättegod. Mina värdföräldrar har pratat om de stället väldigt mycket och ville verkligen att jag skulle gilla det, och som tur var älskar jag det! :)
Dagen idag har varit toppen kan jag säga.
Är lite nervös över imorgon och för måndag.
Imorgon är det fullt upp. Först kyrkan, sen träffa min IEC, förhoppningsvis fixa ett simkort, baka chokladbollar och sen kommer hela släkten hit. Det är ganska många, vi kommer bli över 20 pers..
Sen på måndag har jag tryouts. Softball börjar klockan 6 på morgonen till 8 eller halv nio.
Sen halv fyra är det tryout för volleboll till halv sex. Sen klockan sex är det softball igen till åtta eller halv nio.
Kan lova att jag kommer sova gott efter den dagen. Är inte alls tränad för det, plus att jag aldrig spelat softball och knappt volleyboll. Plus att jag kommer vara såå nervös, men det ska ändå bli kul. Jag kommer ju träffa folk i min ålder och så. :)

Så, nu har det blivit två inlägg. Är verkligen på skrivhumös nu. Hade lätt kunnat skriva ett eller två inlägg till. Hade tänkt skriva ett om att det var en vecka sen jag lämnade camp och att det verkligen inte känns så, men kan skriva om det en annan dag. Har fler saker som jag tänk skriva om, men kan ta dem en dag då jag är fantasilös.
ha det bra och håll tummarna för mig att det går bra med släkten och på måndag! :)

Kommentarer
Postat av: w

jag älskar din blogg! :) men kan du inte göra lite mer videos (videobloggar,tour i huset,i området) ja du fattar vad jag menar :) det skulle vara så himla kul att se! :)

Ha det bra i usa! längtar tills jag får åka!(nästa år) :D

kram

2011-08-07 @ 12:28:13
Postat av: natalie karlsson

kul att läsa att du har det bra fridis! lycka till med släkten och dina tryouts, undrar bara vad som hände med soccer? eller är det nästa termin? :)

2011-08-07 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0