Underbara Frida!

Idag har varit ännu en bra dag. Jag klarade av att springa 5 km på en mycket bättre tid än vad jag trodde jag skulle, så jag är stolt. Om jag ska testa cross country så är första loppet om två veckor, då hinner man bli lite mer tränad så det är bra.

Imorgon kommer FRIDA hit! Det ska bli så himla roligt att få se henne igen. Hon ska även sova över här så vi har en hel dag på oss att bara prata om allt och bara va. Jag hoppas det blir fint väder så vi kan gå till poolen och lite sånt, men även om det skulle regna kan de inte förstöra dagen. Jag kan inte förstå att det snart är två veckor sedan jag lämnade camp, hade så gärna velat se alla igen.
Så imon kommer bli AWESOME!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0