Underbara och saknade vänner


Maxim

Lea

Söta Frida, var bara tvungen att ge henne en kram när hon var lite ledsen.

Goa Robert

Lea igen, hon är awesome!





Har ganska svårt för att komma ihåg hennes namn, men gud vilken härlig människa!

Emmy och ja.. (jag är inte så duktig på namn)


Frida, Robert och jag. Underbara personer och de bästa är att jag kommer få se dem massa.
Frida bor 10-15 minuter här ifrån och hennes och min skola kommer möta varandra i massa.
And Robert bor 15-20 minuter här ifrån. Så det är helt Awesome!


Detta var min "skol" tröja på campet.

Jättekul att alla skrev massa minnen och hälsningar på den. Älskar verkligen tröjan!

Det var några bilder från camp, åh vad jag saknar det.
har de jättebra här men såklart saknar jag alla vänner där. Kan inte vänta tills jag får träffa några av dem!


här är förresten en bild på slylten som familjen baker hade när jag kom.
Jag såg inte skylten när jag kom till flygplatsen för jag blev så förvånad.
Jag hade verkligen gått igenom hur jag trodde allt skulle gå till. Trodde att vi skulle hämta våra väskor och sen gå ut någonstans där familjerna skulle stå.
Men när jag och Robert gick runt ett hörn precis efter vi kommit ut från planet så stod dem där. Blev så förvånad att jag inte såg skylten eller ens hann tänka.
Men det var nog bra, för annars hade jag nog blivit jättenervös. Ärligt talat så var jag inte så nervös :)

Kommentarer
Postat av: Lea

Åh, Frida! Jag blir så glad av att du är glad!! :D Detta år kommer vara så himla underbart! Längtar så mycket tills jag får träffa dig igen. Har sagt det tusen gånger innan men säger det igen. ^^ <3

2011-08-03 @ 09:21:07
URL: http://blackkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0