1 mile

Idag har jag varit på en till volleyboll träning och den gick också bra.
Jag är inte så duktig, men jag är bättre än vad jag trodde jag skulle vara haha.
Jag har ju aldrig spelat förr, eller bara på skoj. Så jag förväntar mig att jag ska kunna något.
Men idag skulle vi i alla fall springa en mile och om man gjorde det under 8 minuter klarade man sig annars måste man springa det imorgon och alla dagar efter de tills man klarar det.
En mile är 1.6 km tror jag och jag sprang den på 7.10 och det var VARMT ute 96 f. Vet inte om 7.10 är så bra egentligen, men jag är stolt för jag tror jag sprang bland de snabbaste. Vi blev indelade i tre grupper så alla sprang inte samtidigt. Men det var 4 i min grupp som klarade det under 8 och dem klarade det med ca 7 sekunder. Sen i sista gruppen var det ingen som klarade det och i första gruppen var det några. Så det känns ju skönt att jag var bland de bättre på något, kanske till och med bäst, vad vet jag.
Dock jag tror inte jag kommer med i något av lagen, och jag vet inte riktigt ännu om jag vill spela volleyboll.
Men imon får vi veta hur lagen ser ut och om man kom med i något, men ska försöka att inte bli besviken om jag inte klarar det. Tjejerna som är där har ju spelat i flera år, många av dem har spelat i mer än 6 år och vad har jag gjort? Två träningar, haha.
Nej men efter imon ska jag se hur det blir, vill först se om jag kommer med i något lag och gör jag det ska jag nog testa det ett tag. Gillar jag inte det ska jag börja löpa ist, men ska vänta och se hur allt blir :)

Just nu är jag både lite glad och ledsen, hahaha. Jag hade precis bestämt mig att jag skulle vara nyttig men nu börjar min värdmamma baka Brownies.. Liksom hur ska jag kunna motstå det, det kommer vara omöjligt. Jag lovar, jag kommer bli enorm här borta. Men samtidigt skit samma, det är gott och jag mår toppen här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0