Träna

Jag känner mig duktig, i morse var jag ute och sprang.
Det var jobbigt men riktigt skönt, måste försöka komma i form igen. Är lite rädd över att jag kommer gå upp ganska många kg här borta så ska försöka träna mycket så de inte händer.
Sedan är alla tryouts på måndag, så 6 på morgonen ska jag ha en softball träning, sen halv 4 på dagen en vollyboll träning och sen vid 6 på kvällen en softball igen.
Vet inte alls vad jag vill göra, och vet heller inte om jag kommer komma med i något av lagen.
Har aldrig spelat något av de förrut så är ganska beredd på att jag inte får en plats.

Ikväll ska jag kanske försöka gå ut och gå eller något, för imon hinner jag inte springa på morgonen och om det är varmt på dagen är det omöjligt sen. Idag är det "dåligt" väder, de har regnat lite och solen är inte framme. Dock kan jag säga att jag är glad för det, (glad för att de är dåligt väder låter väldigt konstigt). Men det är alltid så varm här så man måste vara inne hela tiden. Därför jag tänkte passa på idag och gå ut och gå. Men får se hur det blir med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0