Äntlige Fredag!

Denna vecka har gått snabbt men skolan har vart så himla seg.
Längtar så otroligt mycket till lovet nu, men de tre sista dagarna i skolan har jag 10 prov, inte de roligaste men de är okej, proven här är inte alls lika stora.

Sedan har de senaste dagarna varit lite jobbigare än vanligt, saknar vänner och så där hemma.
Men det börjar närma sig julen så det är säkert inte så komstigt.
Min familj saknar jag men nu tänker jag hela tiden på att dem ska komma så ist för att sakna dem tänker jag på hur snart jag får se dem. Bara 61 dagar!!
På tal om dagar, idag är dem fem månader för mig i staterna om man räknar 16 juli till 16 december.
Men det känns som de är längre, eftersom jag mer räknar antalet veckor. men hursom helst, det är coolt för mig iaf.

Mitt humör har precis gått upp med storm steg.
Precis gjort planer med Frida så vi ska hitta på något ikväll, sen sitter jag även och ser på Sveriges hjältar nu.
Tror det kommer bli en bra kväll.

Hoppas ni har haft en fin fredag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0