Christmasday, the morning!

Jag har helt enkelt världens bästa värdfamilj!
Jag har precis haft en jättemysig morgon med min familj och fått massa fina paket.
Om en liten stund ska vi åka till Mikes familj och fira där igen.
Jag har verkligen haft en toppen jul är!
Jag är så himla lyckligt lottad att jag fick en så bra familj, det är så många utbytesstudenter som inte har det så himla bra. Jag kan tänka mig hur jobbig julen är för dem, för julen är inte den lättaste tiden.
Men ja, jag mår så himla bra och är också väldigt tacksam över min fina familj i Sverige. Hade jag inte skypeat med dem igår eller smsat och sånt, så hade det vart mycket jobbigare.
Livet är bra, JAG mår bra helt enkelt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0