En behövd söndag!

Idag har vart en så himla bra dag, och väldigt behövd!
Skönt att jag fick en bra dag i slutet av veckan.

Igår var väldigt roligt, alla på festen var väldigt snälla och det var mycket trevligt.
Maten smakade kanske inte riktigt som vår svenska mat, men det var kul att vi berätta om maten och så för Michelle och Mike. Det var en väldigt lyckad kväll!

Idag stannade jag hemma från kyrkan för jag hade så himla mycket att göra. Jag har fått massa gjort och samtidigt bara slappat.
Jag har pluggat, skypeat med mamma och pappa, slått in paket, städat lite och säkert massa mer små saker.
Jag har även gjort mitt första julbak! PEPPARKAKOR!
Gjorde bara några få mest bara för att jag blev så sugen på att göra det.
Igår fick jag paket från mamma med massa gott, det gjorde mig så himla glad.

Jag hoppas denna veckan går snabbt och att alla dagar är som idag.
Tror inte att jag har allt för mycket i skolan så det är bra. Ska kanske försöka göra lite julbak i veckan och ska även försöka laga någon maträtt.
Det blir nog en bra vecka!
Ska lägga in bilder någon dag också.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0