Halvdag i skolan=underbart!

Efter skolan idag åkte jag till gymmet, jag började med några övningar i gymmet och sen simmade jag.
Simmade 1000 meter och jag kan gissa att jag kommer ha träningsvärk imon, haha.
Men det kändes skönt!

Ikväll ska vi ta familje/jul kort och sen ska jag på skolans board meeting.
Eftersom jag fick ett blev något speciellt i första loppet jag sprang så ska jag dit och få något award och ta något kort. Vi är kanske 5-6 från cc och sen kommer de vara dem som fick något award/pris eller var de är i andra sporter.
Tror det kommer bli ganska tråkigt och är inte så sugen på att gå, men vi ska ändå dit för vi tror de går snabbt.
Sen imon är det äntligen fredag! idag har dock känts som fredag, men de gör inget. för imon kommer nog gå snabbt!
Efter skolan blir det rehab igen sen blir det nog julbak! kanske gymmet en stund beroende på hur ont min kropp gör idag och när jag är fördig med rehaben.

Nu ska jag börja plugga lite innan mötet.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fanny! jag har några frågor angående EF :)

1. Vad tycker du om dom?

2. vad kostar det att lägga till campet?

3. Vad kostar Ef's försäkring?

4. Vad kostar avbeställningsskyddet?

5. Vad kostar det ungefär sammnlagt att åka med dom?

Jättebra blogg förresten :)

2011-12-10 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0