Julafton!

Nu sitter jag och har julmys med emma på skype, hör köpt en julklapp till mig själv som jag snart ska öppna. (tyckte det var en bra ursäkt att köpa saker till sig själv :d)
Igår åkte vi inte till kansas city och kolla på alla jul ljus, det var jättefint!
Idag har vart en jättebra dag, men får berättar om det en annan dag.

Nu ska jag snart sova för imon blir det upp tidigt för att skypea snabbt med sverige.
Lite synd att paketen från inte Sverige inte har kommit än, men det blir bra ändå.
Mina paket har iaf kommit till dem så det är ju de viktigare.
Sen vid nio tiden imon åker vi till mormorn och morfar och äter frukost, öppnar paket, sen blir de lunch och bara umgås.
Även lite mer skype med familjen ska jag klämma in.
Det kommer bli en toppen dag.

God Jul till er alla!
Jag saknar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0