Julkalendern!

Nu har jag precis sett julkalendern, glad att jag kunde hitta den.
Brukar inte se den när jag är i sverige men tror jag vill se den iår bara för det är en liten del av sveriges jul.
Snart ska jag laga mat, hade velat baka kladdkaka men ska göra de imon tror jag.

Min dag har vart ok, jag är fortfarande arg och den lilla skit saken har gjort mig så trött på nästan allt, usch!
Men det blir säkert bättre snart, jag behöver bara komma över det.
Ska försöka unna mig med saker, kanske hjälper de mig på bättre tankar.
Jag var även hos doktorn idag för min hälsena. Jag har fått någon inflamation och någon vattenfylld "säck" i hälsenan.
Inte jättekul, måste vila i flera veckor sa hon. Men ja, de är redan på bättrings vägen då jag haft det över en vecka nu, så jag hoppas att de försvinner snabbt.

Även att jag är arg är jag är glad att det är december för nu går det snabbt! jag är glad att det är fredag imon för ingen skola på två dagar och sen ska jag få äta kladdkaka. Sen på lördag är det den skandinaviska julfesten, jag var jättetaggad men just nu ser jag inte alls fram emot det. Jag tror det kommer bli jättekul, men jag känner mig död nu.
Men de går säkert snart över.
För varje dag som går, är det en dag närmare tills jag får se min familj, låt dagarna gå snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0