Julkappar

Har fått lite förfrågningar vad jag önskar mig i julklapp av fina människor.
För dem som undrar, så önskar jag mig julkort/brev!
Att få saker är alltid kul, men det kommer jag antagligen få av min familj här.
Att få godis är alltid gott, men inget måste. För till julen kommer de massa gott som julgodis och liknande.
Pengar är la den saken som man alltid behöver, så om någon i min kära familj vill skicka med en lite peng tackar man ju inte nej precis.  haha nej men vad jag vill ha är julkort.
Det är alltid en otrolig känsla att öppna brevlådan och se att de är ett brev till en, man blir så otroligt glad.
Och det nästan pirrar i magen när man öppnar brevet, man undrar vem det är ifrån, vad de kommer säga och man blir alltid lika glad när man läser dem.
Om någon önskar sig något från här får ni säga till!

Jag kan faktiskt inte förstå att det är jul så snart.
Tror vi har omkring 10 skoldagar och ja det är la 17 till 18 dagar till jul beroende vilken dag man tänker på.
Jag är nästan klar med alla mina julklappar och de känns skönt!
Tror aldrig jag vart färdig så här tidigt förrut men ja, julen här startar verkligen tidigare kan jag säga!
Ha det bra
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0