Lagar mat!

Igår var en bra dag!
En väldigt bra dag, pratade länge med saknade Bullään och ja det var bara en lugn och skön dag.

Idag var en bra dag i skolan men väldigt väldigt lång och seg dag.
Men efter skolan åkte jag till posten och skickade en fin brun sak.. till fina människor någonstans!
Sen åkte jag och Michelle till gymmet och där fixade jag ett gymkort.
Ska försöka börja simma lite då jag inte kan göra saker som springa och gå och sånt för min fot.

Nu står jag här och lagar mat. Jag lagar mammas potatissoppa!
Ska bli så himla gott, hoppas den blir bra bara.

Imon har jag latestart, börjar 10 över 8.. gud vilken sovmorgon!
men de är bättre än inget!
sen på torsdag har jag halvdag, väldigt behövd!
hoppas veckan går snabbare än idag!
Men nu ska jag fixa med maten.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0