Lördag!

Nu är det äntligen lördag!
Idag är jag ensam hemma med mina småsyskon och mina värdföräldrar är ute och köper julklappar.
Jag tänkte att det kanske kunde vara kul att passa, så jag erbjöd mig att göra det.
Ska även vara barnvakt åt några ungar nästa lördag, men då får jag lite betalt så de är gött.

Snart ska vi äta något sen tänkte jag försöka göra lite julpyssle med dem.
Det är så himla lätt att jag bara sitter med datorn och dem ser på tv när vi är hemma, så ska försöka spendera lite tid med dem. Sen ikväll ska vi kanske ut och äta tsm, de beror på när Mike and Michelle kommer hem.

Sen ska jag också försöka åka och gymma idag. Ska även försöka få lite andra tråkiga saker gjort om lite plugg och så.
Det är 8 skoldagar kvar och vi kommer ha fullt upp hela tiden!
Och nu de närmsta två veckorna har vi även typ 6 födelsedagar att fira.
Min lillebror är den första och på söndag kommer folk hit för att fira honom.
Han fyller på måndag egentligen men ja, och igår kväll hade han sitt kalas för hans kompisar och de verka som dem hade jättekul. Dock var jag inte jätteglad på dem i morse när dem sprang runt och skrek.. haha Nej, men det var kul att se Collin ha så kul med sina vänner.

Nu ska jag göra något vettigt så jag kan börja stryka saker från min lista. haha
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0