Mer julbilder!

Jul hemma hos Sumlers!


Kakor och mjölk till tomten!


Julsaga!


Tomten kom! Han lämnade var sitt paket och fyllde våra sockor med godis och saker!


My stocking!! <3


Paket!


Paket med familjen.


En av mina jättefina tröjor som jag fick.


Fina!


Frukost :)


Jul hos Mikes föräldrar.



Allt fint jag fick! Alla här är så himla söta och jag kunde inte haft mer tur med familjen här!

Älskar allt!

Presentkort!!!

En av mina underbara filtar. Fick en filt utan både Michelles mamma och Mikes mamma. USA filten av Mikes, och skolans färger av Michelles! Älskar dem.



Näst sista eller sista dagen på campet skrev vi ett brev till oss själva som vi skulle öppna vid julen.
Det var riktigt roligt att läsa. Hela brevet var helt rörigt, mina hjärna var rörig på campet. Vi visste att vi snart skulle lämna den plats som vi precis blivit van vid, och snart skulle vi träffa våra nya familjer, man visste inte vad man skulle förvänta sig, man ville njuta av tiden på camp och ja, min hjärna var rörig de sista dagarna där.
Men det var riktigt kul att läsa brevet och bli påmind hur underbart campet var.
Jag älskae camp och saknar de otroligt mycket!


Idag har vart en till jättebra dag. Åkte till gallerian och satt länge och myste med en liten softis valp.
En söt liten flicka på tio veckor som bara ville bita och busa.
Åh vad jag saknar min lilla älskling där hemma.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0