Mysig dag!

Jag har haft en perfekt lördag!!
Bara tagt de lugnt och umgåtts extra mycket med mina små syskon.
Åkte först till gymmet och simmade, glad att jag gjorde det!
Sen när jag kom hem gick vi alla ut med Koda en mini runda, det är kallt här men solen var framme.
Sen spelade tv spel och sen har även jag och Kayleigh julpysslat!
Mycket mysigt kan jag lova!!

Nu sitter vi och kollar på tv, et att jag borde plugga men känner inte för det.
Imon blir det kalas för lillebror ska bli kul.
Har lite bilder jag ska försöka lägga in snart, kanske sen vem vet.


Vill också påpeka att jag har världens vackraste syster hemma i sverige!!
Saknar dig massa och ser fram emot sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0