Slappdagar!

Jag har haft två jättesköna och slappdagar nu.
Igår var jag hemma hela förmiddagen, sen senare åka jag till gymmet lite snabbt och sen åkte vi iväg och åt, efter det sprang vi i några få affärer och jag sprang till Victoria Secreat och köpte underkläder (underbar affär).
Sen senare satt vi bara i soffan och kolla på mer avsnitt. vi såg säkert 8 avsnitt igår, SKÖNT!

Idag har också varit väldigt lugn, vaknade lite för sent så hann inte sticka till gymmet, men gick ut och gick lite.
Sen vid två tiden åkte jag och Mike och köpte lite presenter till Michelle, sen åke vi vill one of the mall och gick runt där.
Hitta en present till Sverige :d Det är förresten bara 50 dagar tills nästan hela familjen från kommer hit. Gud vad jag längtar! det kommer gå så himla snabbt och de kommer bli så sjukt roligt.

Fick även att paket från sverige idag, blev så himla glad. Dock blev jag lite orolig.. Jag fick ett paket av mamma och jonas, och dem skickade de paketet nästan två veckor efter det första. Så är rädd att mitt första har kommit bort, men hoppas verkligen inte det. Men hur som helst blev jag så himla glad för att få ett paket.
Älskar min gosiga tröja som jag fick av mamma och jag fick ett par jättefina öronhängen av min älskade bror och ett ur gulligt litet brev från honom. Jag saknar dig massa jonas!
och tusen tack till er båda!

Nu ska jag see på ett avsnitt av glee och snart äta.
Mer bilder från julen kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0