BOSTON

Dagen i Boston har varit hur bra som helst. Något så extremt varm så man blev så himla äcklig men det var så fint så man gick runt massa ändå. Jag tänkte massa bilder få göra jobbet och beskriva dagen!

Vi besökte bland annat Harvard och det var så fint.








Vi satt i parken inne på Harvard Yard och åt vår lunch, jättefint och jättemysigt.




Kommer inte riktigt ihåg var de var för särskilt med stensnubben mer än att om man rörde
hans fot så skulle man få tur.











Lea, jag, Frida och Joce. (jag tror hon heter, hon är från Holland och är as go.)


När jag går jämte dessa, känner jag mig ganska liiten..




Vi såg massa saker, men man glömmer typ av vad som är speciellt med vad. hahah
men här är i alla fall Lea med den stiliga mannen!

Sen på eftermiddagen gick vi och åt på "Dick's"



Det är en restaurag där personalen ska vara otrevliga och förolämpar dig. Det var inte så kul
som jag trodde men ändå kul och det var verkligen annorlunda.



Vi valde borta att gå och shoppa, för vi ville hellre se staden. Men när vi väntade på några hitta
jag en jättesöt svart klänning, lite underkläder på Victoria's Secret. Sen blev det även några pennor från Harvard, tror att jag kommer bli smartare bara genom att använder dem, så kände att de var ett bra köp!
Vi såg även massa andra saker, som hamnen där boston tea party typ var, the freedom trail och massa annat.

Allt är verkligen jättebra med mig, nu måste jag sova för klockan är lite över ett. Som tur är har vi sovmorgon och det ska bli så skönt!
Ha det så bra, för det ska i alla fall jag ha! :*

Kommentarer
Postat av: Asse

åhh vilka fina bilder Frida!! Hoppas du har det toppen!!

2011-07-23 @ 22:36:10
Postat av: Anonym

2011-07-24 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0