En vecka

Idag har jag varit här i en vecka och om en vecka så är jag hos min välkomstfamilj. Gud vad tiden går snabbt.
Idag har varit ännu en super dag, vi hade skola idag eftersom vi missade de igår men det var soft. Började vid ett och hade kortare lektioner. Imon är de samma, bara för vi ska iväg på onsdag. Efter skolan idag tog vi typ en gruppbild med alla studenter och alla lärare, ska bli kul att få dem korten. Sen har jag spelat volleyboll och det var faktiskt jättekul, min klass tränade mot en annan klass för imon är det turnering.


Detta är typ första gången jag bloggar och inte är stressad, varför är för nu ligger jag i sängen och väntar på min rummis. Vi har inte haft tid att prata på flera dagar så ikväll ska vi det, hon är rolig.

Passar på att slänger med några bilder också, lite från då och då typ.
Detta är vår räddare i nöden, ligger massa klubbor i den som vi får ta av under en lektion.
EMMA!!
Jag äger som alltid!
så de får räcka för idag, inte så roligt inlägg men ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0