Fredagen den 8 juli

Ibland är det nästan jobbigt att vara lycklig och känna att livet är unverbart. Så är de för mig nu, nu är allt perfekt och allt är precis så som jag vill att de ska vara, det känns inte jätteroligt att lämna allt bara sådär.

Jag mår så himla bra nu och hoppas verkligen att allt är lika bra när jag kommer hem. Jag vet att alla usa tankar är en stor del till varför allt känns så himla bra. Och förhoppningsvis gör minnena från usa att allt fortsätter att kännas lika bra när jag är hemma igen. Det finns så många fördelar med att lämna mitt liv här, men även så många nackdelar. Men jag är nästan säker på att fördelarna är ganska många mer, allt här hemma i de gamla vanliga finns förhoppningsvis kvar om ett år.

Och ikväll.. Det var verkligen en sån dag som jag önskar att jag skulle kunna leva om och om igen. Den får mig att bli rädd när jag tänker på att jag om 7 dagar åker här ifrån. Men jag vet att det är värt det och tror att livet här hemma kommer bli till de bättre.

Sov gott mina fina! Ikväll kommer jag somna med ett stort leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0