Sista inlägget i Rhode Island

Nu är jag färdig med packningen, eller ska bara stänga den senare precis innan vi åker.

Nu om en halv timma ska vi till Year book,  dem kommer ha massa bilder från campet som dem typ ska visa.
Det ska bli blir roligt att se.

Jag är väldigt nervös, nervös över vikten, nervös över att säga hejdå och nervös över att komma till flygplatsen i Kansas city.

Nu har jag inte tid att skriva här. Nästa gång jag skriver har jag antagligen träffat familjen Baker, ska bli riktigt kul men lite hemskt.

Ha det bra! puss

Kommentarer
Postat av: Raj

Det kommer gå jätte bra Frida!

2011-07-30 @ 18:51:24
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hej! Har du lust att ändra till Washington på min länk? :)



2011-07-30 @ 23:19:43
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0