Torsdag

Idag är det den sista gången som jag kommer sova i rum 204..
Imorgon har vi ingen tid för att sova då vi har massa saker på kvällen och antagligen lämnar camp vid 2 på natten.

Idag har det varit en väldigt bra dag, inte så som igår. Eller igår var dagen också underbar, bara att vi började tänka för mycket. Idag har vi inte hunnit tänka så mycket, eller vi har tvingat oss att inte tänka på det.
Så dagen har varit jättebra, så som alla andra dagar också har varit.

Ikväll var det en Talang show, den var rolig.
Jag har massa bilder att visa från de sista dagarna, men just nu känner jag att jag måste prata lite med Ilse och sen sova. Imon blir en lång dag.. (när jag tänkte på det blir jag jättenervös..)

Men här är iaf en bild på alla oss som ska till Missouri. Eller alla oss som är på Bryant camp.

Det är Marta, Jag, Robert, Kaytlinn, Frida och Victoria.
Alla utom Victoria bor väldigt nära varandra, Robert bor typ två timmar från mig sen bor alla
andra runt 40 minuter från mig.
Så det är bra.

Men nu måste jag sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0