glad, lycklig men trött

Gud va trött jag är, känner att jag borde sova snart.
Vi har de fullt upp hela tiden verkligen, har varit i skolan idag, spelat tennis, testat cheerleading och sett på despicable me. Så det är full rulle hela tiden men det är kul, jag har det jättebra här borta.
Skolan är ganska kul, men vi har bara haft en riktig dag så får se hur de blir sen. Men vi har typ historia, livet i usa, engelska och typ samhällskunskap. Alla ämnen är inte de roligaste men det fungerar, dock är de ibland lite svåra ord i historian och sånt plus att jag inte kan ett skit om den amerikanska historian. Måste sätta mig och läsa på internet någon dag så jag förstår vad som händer på lektionerna, haha.

Vad har jag mer att säga, imorgon ska vi till ett stort shoppingställe, det ska bli riktigt kul. Sen har vi lite andra saker planerat som t.ex, boston på fredag, vollyboll tunering på söndag, sen finalspel nästa torsdag tror jag, new port beach på onsdag (den i RI) sen typ en talangshow och massa mindre saker. Så vi har det awesome!


Något jag också borde berätta är att min välkomstfamilj erbjöd sig att bli min hostfamily för hela året för att dem hade börjat gilla mig så mycket och ville att jag skulle bo där. Trvärr kommer de nog inte bli så, för isf ville dem att jag bytade skola så alla barn skulle gå på samma. Det skulle  bli lite krångligt att ha tre barn på privatskolan och mig på belton, svårt med alls matcher och sånt som kommer hända sen under året.
Varför jag inte vill byta skola är för att privatskolan är liten, väldigt liten.. 100 elever bara. Så ja, jag har nästan helt bestämt mig för att stanna på Belton, för Belton har mer saker som jag gillar, t.ex fotboll och massa sporter som man kan kolla på. Men jag blev jätteglad samtidigt som jag blev ledsen när jag fick veta att dem ville ha mig, för jag gillar verkligen familjen jättemycket och skulle vilja bo där hela tiden, men jag blev ledsen för jag visste att jag skulle bli tvungen att göra henne besviken och säga nej till skolan. Men vi har pratat på telefon två gånger och de känns bra, hon förstår mig så ja, jag har fortfarande bara en välkomstfamilj men en väldigt bra sådan.

Vi får se hur allt slutar, men gud vad taggad jag är på att åka till Belton och börja mitt nya liv. Fast campet är underbart och vi har det as bra.
Snart ska vi gå och lägga oss för jag och Lea ska ut och gå imorgon innan frukosten.
Ni skulle se maten här, gud så fet. Det var gott första och andra dagen men inte nu längre, dock är frukosten jättegod. Eller maten är inte äcklig, den är god. Men man vill ju inte äta pizza två gånger om dagen 7 dagar i veckan, tänk som jag skulle sett ut då.. (förhoppningsvis får vi aldrig se mig så, hahah)

nu har jag skrivt alldeles för mycket, men ni behöver inte läsa om ni inte vill :) puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Frida!

Vad kul att du har det så bra! Och allt verkar jätte fint! Hoppas ni får det bra på shoppingstället idag och att det blir kul i Boston! Och även att det löser sig med familjen :) Och dessutom tror jag inte att du skulle bli så fet om du åt pizza 7 dagar i veckan så kör på ;)

Ha det så bra så hörs vi! Puss

2011-07-20 @ 09:35:19
Postat av: Frida

Hahaha jo jag skulle blivit fet ;)

Kul att prata med dig innan/nu.

hörs snart igen! <3

2011-07-20 @ 15:40:13
Postat av: Raj

Vadå man vill ju inte äta pizza två gånger om dagen 7 dagar i veckan?

Jag skulle kunna leva på pizza! Pizza in my <3

Hehe, awesome att du trivs i din välkomstfamilj!

Ha det bra! Pösspöss

2011-07-21 @ 13:28:12
Postat av: Emma

Håller med dig raj.. Ska vi börja äta pizza två gånger om dagen 7 dagar i veckan? :D

2011-07-21 @ 17:05:12
Postat av: Raj

Eller varför inte 2 gånger om dagen i 365 dagar? ;)

2011-07-21 @ 17:35:53
Postat av: Emma

HAHA LÄTT!! ;)

2011-07-21 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0