Be happy for this moment, this moment is your life.

Många frågar "hur känns det och är du nervös"?
Hur känns det egentligen och är jag nervös? Jag har faktiskt inte riktigt svaren på det. Det är såå svårt att förklara för någon hur allt känns. Det känns väldigt bra att jag ska åka, men samtidigt känns det för overkligt så jag är inte nervös än. Jag kan tänka mig att jag kommer vara så himla nervös sen, men just nu har jag så mycket att fixa hela tiden så jag knappt hinner tänka. Jag glömmer av saker hela tiden för det är så mycket att tänka på..

Men något som är väldigt skönt är att allt kommer lugna sig lite efter onsdag, då har jag jobbat mitt sista pass och hunnit med lite andra saker. Jag längtar tills allt är klart, tills allt är packat, alla papper är på sin plats och jag bara kan andas ut och njuta av tiden här. Tyvärr så går tiden extremt fort, det är både väldigt bra och dåligt. Liksom jag vill ju bara starta mitt äventyr, men samtidigt vill jag vara hemma med alla. Just nu är livet här hemma så bra, jag har gulliga vänner som bryr sig om mig och vill träffa mig hela tiden och jag mår så bra nu. Det är bara 12 dagar kvar och jag ska utnyttja dem så bra jag kan och bara umgås med de som bryr sig.
Man märker på vilka som är ens vänner nu faktiskt, man ser vilka som hör av sig och anstränger sig för att få träffa en så mycket som möjligt. Det känns bra men självkart är de lite synd att vissa inte hör av sig, vissa som är så viktiga för mig..

Det känns svårt att sätta ord på allt så ni ska förstå, men allt känns BRA, riktigt bra. Och något som känns otroligt bra är min välkomstfamilj, de är hur gulliga som helst. Deras hus är jättefint och jag gillar de jag hört om Belton. Det känns som jag kommer trivas hur bra som helst där, jag fick förresten se mitt rum idag och jag älskar det!
Självklart vet jag att min riktiga familj kanske inte kommer ha lika fint hus, men det gör egentligen inget. Bara de är mysiga och får mig att trivas så spelar de ingen roll hur deras hus är. Allt sånt är bara ett plus i kanten, men min välkomstfamiljs hur är iaf helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Kaisa :)

Hej, jag undrar vilken organisation du åker med? :)

good luck!

2011-07-05 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0