Familjen Baker

Jag vet inte riktigt vad jag har bertättat om min välkomstfamilj så tänkte berätta lite kort om den nu.

Familjen består av mamma Kristen, pappa Brian, två döttrar Kaylinn och Addison och sonen Grant. Kaylinn är snart 15, Grant 13 och lilla Addison är tre år. Mamma Kristen är typ hemma fru eller vad man ska säga, hon jobbar lite på skolan som hennes barn går på, två dagar i veckan eller något sånt och så jobbar hon även lite med EF. Kaylinn spelar basket och jag tror att även Grant gör det, och Pappa Brian är tränare för Kaylinns lag och han har även en egen firma om jag har förstått allt rätt.
Familjen verkar göra väldigt mycket, ibland ser jag på Facebook att Kristen skriver att hon är ute och shoppas med sina döttrar, att familjen är ute och äter och lite sånt. Det tycker jag är jättebra, för de är aktiva och det passar mig bra.
Jag vet massa mer, men det är svårt att komma på allt nu. Men familjen verkar jättebra, Kristen skriver jättesöta mail till mig och ja allt känns jättebra verkligen!
Hon har berättat lite om Belton också, typ att Belton har ca 25000 invånare och lite vad som finns i stan. Men hon sa att bara 20-30 minuter bort fanns det flera gallerier och massa saker att göra, så de låter perfekt!

Jag får förresten inte glömma att berätta om Elena. Elena är deras tyska utbytesstudent som ska bo där hela året. Hon är också 15 år, hon spelar tennis om jag kommer ihåg rätt. Hon verkar också jättesnäll, har mailat lite med henne.

Så nu vet ni lite mer, det kommer bli lättare att skriver mer om dem när jag träffat och fått en egen uppfattning om allt.
Men som det är nu, känns det inte som jag skulle kunna få det bättre. Vet så många som fortfarande inte har fått någon familj, även att jag bara har en välkomstfamilj så vet jag ju vart jag ska och ja saker om skolan och massa annat så det är skönt.

Nu ska jag fortsätta att se på Sverige-Australien och sen gå ut och lägga mig i solen.
Senare någon dag ska jag ta kort på alla mina presenter till familjen/familjerna.  :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan, jag ska vara utbytesstudent i kansas city, Missuri. Du är den första jag hittar som också ska bo i Missuri, trevligt!

2011-07-20 @ 10:25:47
URL: http://aboutmeintheus.blogspot.com
Postat av: Frida

Gud va roligt!

Då skulle vi lätt kunna träffas ju, jag bor bara en halvtimma ifrån kansas city. Kul med lite svenska kompisar där borta :d

2011-07-20 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0