16 dagar

Åh vad jag mår bra nu!
Har haft två helt underbara dagar med massa mys. Strålande sol båda dagarna, tyvärr har jag jobbar på lunchen men de har inte gjort så mycket då kvällarna varit toppen.

Igår kväll var jag och Rebecca i stugan, vi grillade, snackade och sov sedan i stugan. Det var hur mysigt som helst.
Ikväll har vi ätit kräftor, GUD va gott de var! Vi var nere i mormor och morfas sommarhus och allt var perfekt. Kräfterna var hur goda som helst, jordgubbarna var årets godaste och det var varmt hela kvällen.

Som toppen på moset så fick jag min välkomstfamiljs mailadress igår, så innan idag mailade jag min välkomstmamma. Och vet ni vad, bara några få timmar senare så hade hon svarat. Hon skrev ett jättelångt mail som var hur gulligt som helst. Jag ska berätta mer om det sen, men hon verkar vara hur bra som helst.

Nu måste jag sova, ska försöka lägga in bilder från igår och idag.
Hoppas solen gör er alla lika glad som den gör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0