jobb, jobb och jobb

Idag har jag jobbat hela dagen, igår jobbade jag lite och imon ska jag också jobba. Känns ganska skönt, för ju mer pengar jag tjänar ihop ju gladare blir jag. Jag vill gärna få ihop så mycket pengar jag kan i sommar men ändå ha sommarlov, så de är skönt att redan nu jobba lite.

 

Idag tog även treorna studenten, känns konstigt att jag inte ska vara med och springa ut där nästa år. Fast de känns inte dåligt, utan bara konstigt.

 

En annan sak som också känns konstigt är att jag kan ha sagt mitt första hejdå idag. Det är inte helt säkert då vi kanske hinner träffas precis innan jag åker, men antagligen kommer vi inte det. Det kändes inte jobbigt att säga hejdå, för allt känns så overkligt. Det känns som vi sa hejdå men att vi skulle träffas imon eller något sådant, inte hej då för över ett år.. Men jag hoppas verkligen hon hinner komma hem innan jag åker så vi får ett ordentligt hejdå.

 

men nu ska jag kolla på gossip girl! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0