Stockholm

Imon åker jag till Stockholm för att träffa MAGDA och fixa visumet.
Det ska verkligen bli så roligt att få se henne igen och förhoppningsvid lär jag träffa några andra roliga också!
Jag åker upp ensam imon och stannar hos Magda till på måndag kväll, sen kommer mamma och Sophia till Stockholm och så stannar vi till på onsdag. Jag har tid på ambassaden vid 10 någon gång på onsdagen, så förhoppningsvis hinner jag träffa lite folk, shoppa och lite såny på tisdagen.

När jag kommer hem igen ska jag berätta hur de går till på ambassaden, vad jag har hört så ska det inte vara några svårigheter alls, så de lär nog gå bra.



Magda och jag när vi var i Falkenberg.


När vi var i Malta, det var goda tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0