Trött men riktigt glad!

Vet ni vad? Idag gjorde jag de sista provet i skolan, är nästan helt klar med allt och de känns så sjukt bra och det känns som jag är fri som en fågel.

 

Jag är så glad, nu är de inget mer plugg. Jag vet inte om jag hade klarat en vecka till med massa prov. Jag är såå skoltrött, tror aldrig jag vart såhär skoltrött som jag är nu. Eller inte bara skoltrött utan allmänt trött, jag längtar bara tills jag får lägga mig i min säng och känna att jag kan andas ut.

Om de inte har framstått så det känns så jävla bra nu, skolan är nästan helt över och jag ska åka iväg snart. Nu ska jag ta tag i visumet och alla andra saker som jag behöver göra innan och bara njuta av den sista tiden här hemma. Umgås med kompisar, spendera mycket tid med Athea, spela fotboll, träffa bästa Magda och kanske några fler från Malta gänget och bara försöka ha kul. Försöka göra den sista tiden till den bästa helt enkelt.

 

Och just de, på söndag ska jag på ett möte i Göteborg med EF, de ser jag också fram emot. Ska bli kul att få lite mer information, att få en familj nu skulle verkligen inte suttit fel men tyvärr så vill den inte komma just nu, men den kommer någon gång.

 

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på de sista avsnittet av Vampire Diaries, har inte hunnit de men nu fan, nu har jag tid till alla mina serier. Jag skriver på söndag eller något, iaf efter mötet. :)


Kommentarer
Postat av: emelia

jaa vad kul !!!!:D

2011-05-27 @ 20:12:44
URL: http://emeliasamuelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0