USA

Sådär, nu har jag äntligen skaffat en liten blogg, som ni kanske sett kommer min blogg handla om mitt år i USA.

 

I mitten av juli kommer jag åker iväg som utbytesstudent till USA med EF. Jag kommer börja min resa med att åka på EFs camp och spendera två veckor där och sedan vidare till min värdfamilj. I dags läge vet jag nästan inget alls, jag vet inget om min blivande värdfamilj eller vart i USA jag ska. Därför kommer jag antagligen inte skriva särskilt mycket nu utan jag väntar tills jag får lite mer rolig information om att berätta.

Min bloggen är främst till för tiden när jag är i väg, jag kommer skriva om hur jag upplever allt och hur det är att vara utbytesstudent. Jag vill skriva ner alla mina minnen både för min egna del och för mina vänner och familj. Jag tror det är kul att ha bloggen som ett minne och att bloggen kan hjälpa alla här hemma att hålla sig uppdaterade.

 

Just nu har jag inte så mycket mer att skriva, men jag skriver la någon gång snart då jag fått veta mer.

 

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0