30 maj

Jag glömde nämna att vi fick lite papper och lite andra saker på mötet. Jag tänkte att ni som ska åka med EF nästa år kanske undrar lite över vad man fick. Jag var själv så iaf, särskilt innan jag bestämde mig. jag läste massa bloggar för att se om jag verkligen ville, och då ville jag veta allt. Jag ville att de skulle förklarade så mycket som möjligt, så tänkte att ni kan få se en bild med sakerna vi fick igår.

Så ja, vi fick en preparation handbook som de står lite allt möjligt i. Lite om packning, massa tips som man kan ha vid olika tillfällen och ja massa annat. Sedan fick vi också lite papper, något simkort som man ska kunna ha i USA och såklart EF väskan. Otroligt vacker om jag själv får säga det. Lite tveksam är jag dock om jag verkligen vill ha den när jag flyger, men ändå så är det ganska bra då andra som är utbytesstudenter ser att jag också är det. Men ja, får la se längre fram om jag har den eller inte. Vi fick även något mer, något pappar typ som jag inte riktigt vet vad de är, har inte hunnit läsa igenom allt. Men ja, detta fick vi iaf.

 

Jag kan även passa på att säga att jag tycker att de var jättebra att läsa andras bloggar. De hjälpte mig när jag var osäker på om jag skulle åka eller inte. Och genom att läsa bloggar lär man sig väldigt mycket, det är ju inte garanterat att de blir så, men man får ett bättre uppfattning om vad ett utbytesår kan erbjuda. sedan kan man även ställa frågor och sånt, de gjorde jag lite då och då och tyckte de var jättebra. så har ni några frågor, så bara fråga :)

 

 

här är även en bild på de jag fixade för mamma igår, riktigt gott kan jag lova att de var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0