Bilder

Thanksgiving!


Mina söta syskon!

Bilder ser ju dock inte så god.. Men det var gott! Inte de konstiga till vänster men de andra :)



Jag hjälper Kayleigh att måla.

Detta var vår pyssel, sätta på motiv på en tallrik. Det var jättekul att pyssla, ska försöka göra lite jul pyssle med mina syskon här hemma.


Detta är söta Hannah, min lilla värdkusin.


Michelles mamma är galen i julen. så när det blev mörlt gick vi ut och kolla på deras ljus i trädgården!

Har mer bilder på maten från thanksgiving på mobilen, dem kanske kommer in en dag. Dock missade jag att ta kort på hela kalkonen innan dem skar upp den, men vad gör det.

Black Friday

Detta är på torsdags kvällen på walmart, bilden är inte rättvis. Det var så mycket mer kaos än vad de visar. Folk är galna, vi hörde att någon kärring hade haft med sig pepparspray och sprutat i folks ögon för att komma fram, folk började bråka över handdukar och ja, vi har hört allt möjligt. Galna amerikanare, ahha.

hahahahahahha, jag och Michelle gjorde detta. Ingen aning om varför, men på något sätt bestämde vi oss för att bara göra det. Jag vet inte när jag skratta så mycket senaste, ahha.

Kolla så söt jag är!!!

det var svårt att släppa taget om honom.. Men jag fick tillåtelse att komma in hur ofta jag ville och mysa med honom.
haha så snällt, folk tyckte nog synd om mig när jag satt där med en valp i mitt knä och grät.
Men vem kan låta bli att klappa en så söt sak, och ja.. Det var en mysig stund.
Men självklart önska jag att de vart Athea istället, hade velat att hon var liten igen bara för hon va så otroligt söt, emn samtidigt är de skönt att hon inte är så liten nu. Men ja, att få se henne igen kommer bli otroligt..
Jag ska tillbaka till affären snart, men jag hoppas faktiskt att han på bilden inte är kvar när jag kommer dit, jag vill att han ska få ett bra hem och inte behöva vara där. Är han inte kvar kan jag gosa med en annan valp, valpar måste ju ändå vara de sötaste och bästa som finns!


Detta köpte jag igår, köpte lite till men det kan jag inte visa för er här! :d
Black Friday var så otroligt billigt, så billigt att jag köpte boxar jag inte alls hade tänkt och massa annat.
Dock är det mest xbox, wii och sånt som har jättestor rea, sen efter det är det julsaker. Kläder och sådant var också på rea, men inte på samma sätt.

Julmys med familjen


På kvällen klädde vi granen, det tog lång tid men det var mysigt. Efter det fixade vi fram julmust, varm choklad och pepparkakor och satte och framför granen för att bara mysa med julmusik.
Dem tycker pepparkakorna är hur goda som helst, även julmusten gillade dem mycket.
Senare på kvällen fixade Mike glögg och då satte vi oss ner igen och testade det. Dem gillade faktiskt glöggen och till och med jag gillade det, det smakade som julen ska smaka!
Men det var en toppen dag, jag kan bara se hur jag kommer närmre min lilla syster för varje dag. Hon är så himla söt, jag har börjat växa in i rollen som stora syster och det är faktiskt ganska roligt. Dock är jag fortfarande glad att jag är minstingen hemma i min familj, haha det är alltid mysigt att vara minst.
Men att vara äldst för ett tag är inte fel, det är en speceill känsla att se hur hon ser upp till mig, även min lillebror.
Igår fick jag t.ex en söt lite täckning av henne, och ja. Jag har fina syskon, både här och hemma!


Kolla på granen för varje bild och se hur den utvecklas! Dock har jag inte ett kort på hur granen slutade, (älskade ju inte de sista vi satte dit) men ska ta ett kort snart och lägga in så ni får de. Ps, detta är mycket, men det är inte särskilt mycket för att vara här, det är normalt. haha







(detta är inte ens 1/3, hahaha)



Söta Koda!

personlig ... (vad kallar man det?) .. sak som man sätter i granen. hahah

Koda kröp upp i mitt knä, han ville också vara med och ha julmys!

<3



Så gott!!

Våra ljus ute!






Jag har haft en otroligt bra thanksgiving. Jag är också så glad att jag haft tid att prata med mamma, pappa och sophia. Detta är en högtid för att vara med sin familj, jag kunde bara vara med en av mina familjer. Så man får göra de bästa av de man har, och skype fungerar fint.
Och att sedan post igår när man kommer hem från en toppen dag med 10 timmars shopping, ja.. Det går inte att beskriva hur glad man blir över ett litet brev. TACK!

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vad mysigt allt ser ut!

Jag älskar att läsa din blogg, se dina bilder, se hur bra du verkar ha det och hur glad du ser ut att va!!

Jag saknar dig!

2011-11-27 @ 11:35:54
Postat av: Frida

Vad glad jag blir!

jag saknar dig med, vi får prata snart!

2011-11-28 @ 04:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0