Bra dag ändå.

Idag åkte jag hem efter första lektionen, mådde inte alls särskilt bra.
Men jag har haft en jättebra dag ändå.
klockan är bara halv fyra här så dagen är inte över än vilket är jätteskönt.

När jag kom hem från skolan såg jag på vampire diaries, sen skypade jag med mamma och sedan med pappa.
Efter det sov jag en liten stund sen pratade jag med ribbe.
Gud va skönt det var att prata med henne. Detta var första gången vi pratade och såg varandra, ribbe är en av min bästavänner så det var otroligt skönt att se och prata med henne igen. Allt är så enkelt och de älskar jag, vi behöver inte prata på en lång tid men allt är som det ska när vi väl gör det.

Sen efter det skypeade jag med Raj, och det är samma med henne. När vi väl pratar är det som att jag åkte igår. Hon är också en av mina bästa vänner så att få skypea med båda två var toppen.


Raj

Ribbe

Ni är underbara! Jag saknar er verkligen!

jag saknar även min andra goa vänner där hemma!
vi får försöka prata snart!

Nu ska jag försöka plugga lite, sen ska jag antagligen se ett avsnitt och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: rajmonda

Fin bild frida, fin bild.

SAKNAR DIG!

2011-11-16 @ 08:46:06
Postat av: Frida

Det är en fin bild, en fin bild på en fin person från en fin dag!

saknar dig med!

2011-11-17 @ 00:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0