Hemma!

Nu är jag hemma igen, Las Vegas var helt otroligt!
Hade så himla roligt och allt var så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag hade nästan inte förväntat mig något alls, men allt vart underbart!
För de mesta gick vi runt och kollade på hotell, shoppade, såg en show, åt go mat och ja lite allt möjligt.
Lite bilder kommer nog sen idag, kanske skriver lite mer om vad vi gjorde.
Men hur som helst var det en toppen helg! Jag vill verkligen åka tillbaka till vegas när jag är 21 eller eller äldre, vilken fest stad alltså!
Jag hade de hur bra som helst, är lite trött nu då vi kom hem sent i natt men de är de värt!
Skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket lyxliv du lever.

Ha det gott.

PUSS

2011-11-08 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0