Las Vegas

Vi kom till vegar på fredag kvällen.
tog en taxi till hotellet.
sen efter en stund gick vi till hotellet Paris och åt en buffé, jättegott.
Gick runt på the strip.

Lördagen
Åt en jättegod frukost.
Gick till caesars Palace, shoppade i ett mall som finns inne i hotellet.
ett fantastisk HM fanns där!
Gick till vårt hotell igen.
Träffade Lea
Gick med henne till fashion show mall.
Shoppade.
Träffade Michelle igen, åt glass.
Sa hejdå till Lea.
Fixade oss inför kvällen.
Såg en av vatten showerna från hotellrummet (omg, vilken utsikt!)
åkte till Planet Hollywood.
Åt jättegod italensk mat.
Gick runt bland alla affärer,
Såg en show, The V. Jätterolig!
Tog en snabb massage.
Tog taxi till en vattenshow, helt otrolig!
Gick runt i ett av de största hotellen.
Gick runt mer på the strip.

Söndag
God frukost
Lugn morgon.
Gick till fashion show mall.
Gick runt lite, var väldigt trötta.
Åt middag
Shoppade lite mer.
gick till hotellet
åkte till flygplatsen.

Jag är trött på att skriva om allt, skrev massa i min dagbok innan.
Men ja, det var jätteroligt att träffa lea igen, vattenshowerna var helt otroliga, ena var så himla vacker.
Att se alla hotell var så himla coolt, helt otroligt vad dem kan hitta på.
Maten var jättegod!
Vår show var så himla rolig, mycket bättre än jag

Vårt hotell!








Vår utsikt från rummet! Gillar bergen i bakgrunden!

Inne i hotellet



Mums!





Utanför Paris

Gillar den bilden!

haha


FRUKOST! <3

inne i Caesars Palace



HM



Sjukt cool affär.


LEA!!





<3


Så coolt!



A fashion show in the fashion show mall.



Bergen!



Min shopping.
Köpte två par jeans.
Jeans/svarta byxor
två koftor
Converse
uggs typ.
nagellack
trosor
en julklapp!!!
En vinterkappa (inte på bilden)

Jag kan ha missat något. Jag har även massa mer bilder. Kanske kommer några till, vem vet.
Det var allt från mig för idag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ååå ser helt underbart ut. Jag är avundsjuk! Vill också vara där. Josef är jätte avundsjuk. Ses snart ;)

2011-11-08 @ 09:02:02
Postat av: rebecca

åååh man blir lite avundsjuk på ditt lyxliv där borta!

2011-11-08 @ 11:16:40
Postat av: emma

hej avundsjuk tjej här, hejdå! <3

2011-11-08 @ 17:04:51
Postat av: Frida

Ni är söta!

Det var underbart att vara där, ni borde komma till mig så kan vi ta en liten resa dit tsm, haha.

<3

2011-11-10 @ 01:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0