LAS VEGAS

Imon, Imon, Imon åker jag äntligen till LAS VEGAS!
Jag är så taggad och det ska bli så himla roligt.

vi ska bo på ett jättefint hotell, Venetian. Det är enormt och de ser ut som det är en liten egen värld inne i hotellet.




Detta är utsidan iaf, amazing!


Idag ska jag och Michelle välja en show som vi ska gå till, jag tror att vilken show som helst blir toppen. Den kommer vara cool på sitt sätt, men just nu har vi ingen aning om vad vi vill se, haha.

Sen ska jag även träffa Lea om att går som det ska!
Ska bli jättekul att se henne igen, så hoppas verkligen allt går som det ska!





Nu snart ska jag laga mat, ska steka lax. Hoppas det blir gott, är sjukt sugen på fisk.
Sen efter det ska jag och Tiffany se en skolpjäs, det ska bli kul.

Jag kommer antagligen inte skriva på ett tag, kanske lägger in lite bilder som jag fick från Michelles pappa nu om jag inte gör något annat. Men ja, annars skriver jag när jag kommer hem från vegas!
Omg, kan inte förstå att jag ska till VEGAS!!!
puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken lyx.

Trevlig helg.

Mamma

2011-11-04 @ 11:10:25
Postat av: natalie

hoppas du får det helt toppen i las vegas, gris vad avundsjuk jag är!

2011-11-04 @ 17:00:20
Postat av: Frida

puss på er!

2011-11-08 @ 04:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0