Onsdag

Idag har vart en bra dag, jag har vart på gott humör, varit pigg hela dagen och jag har gjort ganska mycket.
Jag har sprungit, vart i skolan, sett ett avsnitt, vart ute och gått, sett på tv med värdsystern min, hjälpt Michelle att städa då vår städiska var sjuk och inte kunde komma idag (hon kommer två gånger i månaden).
Vi hade ganska fint väder idag, de har regnat de senaste två dagarna men idag var det lite soligt och klart, men kallt så det var skönt att vara ute och gå!
känns som jag gjort mer, har gjort lite små saker som målat mina naglar lite halvt, skrivit några mail, städat mitt rum lite och börjat packa för brandson.
Imon är det en halvdag i skolan, sjukt skönt!
Sen på eftermiddagen åker min familj, Michelles systers familj och deras föräldrar till Brandson för en liten mysig resa.
Det ska bli jättekul, har hört massa om denna resan då dem gör den varje år, så ska bli spännande att se allt.

Nu borde jag plugga lite historia men är för trött för det. Vet inte när jag senast pluggade på riktigt här, vi får mycket läxor i skolan men allt är väldigt lätt. Plus att jag är en TA, (hjälper lärarna) så när jag är klar med att hjälpa alla sitter jag och sover eller gör någon läxa. Jag undrar hur det blir att komma hem till svenska skolan, här har jag topp betyg utan att anstänga mig alls. De värsta är att jag bara blir latare och latare, för deras test är ibland löjligt lätta..
Nästan bara frågor med alternativ, så man behöver inte plugga så mycket. Dock tror jag inte mitt historia prov på måndag kommer gå så bra, men ärligt så bryr jag mite inte särksilt mycket.
Så istället för att plugga nu ska jag sitta med datorn, se ett avsnitt eller något annat.

här är en till bild från vegas, jag har massa fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0