Världens bästa team!

Idag var det avslutning för cross country.
Det en helt underbar kväll, massa skratt och ja kvällen var jättebra.
Vi åt god mat(mest sötsaker), vi fick våra letters, vi fick priser och lite annat, plus..
Alla seniors var tvungna att hålla ett tal.
Och jag gjorde det, jag klarade det. Det var inte perfekt, jag pratade inte särskilt bra men jag gjorde det.
Det var runt ca 80 pers där så jag är stolt. Jag stod upp inför alla, pratade i en mikrofon, höll ett tal på engelska inför ca 80 pers, jag är riktigt stolt även om de inte gick helt helt perfekt.

Det känns nästan lite sorgligt att de är över. Jag vet att de har vart över i två veckor nu, men att träffa alla idag och umgås igen var så kul.
Jag har massa kort att visa er, men nu ska jag försöka lägga in kort från helgen först så jag inte kommer allt för efter.
Jag kanske hinner några bilder från ikväll också.
:)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Grymt av dig!! Modigt att stå inför alla och prata så! Stolt över dig! Puss puss

2011-11-02 @ 09:20:11
Postat av: Frida

Jag blir alltid så glad av att höra från dig. Jag ringer dig igen innan Las Vegas!!

puss

2011-11-02 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0