30 september

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv.
Var på lagmiddagen innan, det var jättegott! Sen hämtade Mike mig och vi åkte till matchen.
Eller ja, hela min familj var redan där, men jag ville göra både middagen och matchen så jag åkte till matchen i andra halvlek.
Och ja, nu sitter jag här. Michelle har bakat brownies.. Inte bra.. Jag har försökt att vara nyttig och hela veckan har gått bra, men idag har det var svårt. Men det är fredag så vad gör det! Jag kan säga att jag älskar brownies, omg så gott!

Imon blir det att gå upp 5.45.
Åka till ray pac och springa mitt tråkiga lopp.
Ser fram emot tills när jag kommer hem. Tror jag kommer vara ensam hemma en stund då min värdsyster har fotbollsmatch.
Då ska jag nog passa på att se något avsnitt, har massa avsnitt att se!
Sen blir det att ta det lite lungt sen blir det bio med familjen.
Sen på söndag är det bara kyrkan och slappa hemma.

Jag längtar något otroligt mycket tills jag kommer hem från tävlingen imon, dock längtar jag inte alls till tävlingen, usch.

Men ja, jag har det så bra här.
Imon är det redan oktober, helt otrligt. Tiden går nästan för snabbt här, men just nu har jag inget emot det. Tiden får gärna gå snabbt så cc snart är över och tills det bli november.
Men jag är glad att det är en ny månad imon, en ny månad- nya möjligheter!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0