Frida är glad!

Igår sprang jag min tävling, det gick okej. Det var en riktigt stor tävling, vet inte hur många personer som var där, men lätt över 700..
Sen på eftermiddagen skypeade jag med mamma och pappa, sen gick vi ut och åt och sedan vidare på bio.
Vi såg lejonkungen i 3D, det var mysigt.

Idag har varit en helt underbar dag. Har tagig det lungt för de mesta men ändå så himla bra!
Började med kyrkan och sen gick vi ut och åt. Sen var vi bara hemma och tog det lungt, jag skypeade lite med Sophia och josef. Efter det åkte jag och min värdmamma till en skoaffär, köpte ett par klackskor som jag såg för några veckor sedan. Att köpa skorna gjorde mig glad, eller jag var redan glad men att köpa skor är alltid kul.

Just nu sitter jag i soffan och ska strax äta.
Min värdmamma sitter jämte mig och... BOKAR EN RESA FÖR OSS TILL LAS VEGAS!!
Det ska bli så himla kul och jag är så himla glad och lycklig!
Jösses vad jag längtar till november nu, jag längtade redan men nu gör jag det ännu mer!
November erbjuder LAS VEGAS, BRANDSON, THANKSGIVING, kan det bli bättre?

Jag är så glad, jag mår så bra, jag är ganska ofta väldigt trött men jag mår riktigt bra!

Här är lite bilder.

Min fina present från världens bästa värdfamilj!



så fina!


Mitt fina lag!

Det är så mysigt att vara i vårt tält på tävlingarna. Jag gillar att vara på tävlingarna med laget, jag bara ogillar att tävla.


Helgen har gått alldeles för snabbt, men nu är det en ny vecka med nya möjligheter.
Plus att just nu vill jag att tre veckor ska gå jättesnabbt, gud vad jag längtar!
Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0